Dwunasta z rzędu edycja Kongresu FMCG odbędzie się 28-29 maja w Warszawie. Kongres to najważniejsze spotkanie w roku dla branży spożywczej, kosmetycznej, drogeryjnej i aptecznej. Przyszłość sektora retail, e-commerce, przemysł FMCG, nowe trendy i idee- to jedne z tematów, które poruszane będą podczas spotkania i które bezpośrednio dotyczą również naszego zespołu.
Ponad 1100 uczestników, wśród których nie zabraknie INEO, weźmie udział w tegorocznej konferencji organizowanej przez Wydawnictwo Gospodarcze. Niezwykle dynamiczny okres rozwoju handlu, sprawia, że firmy stoją przed wieloma zmianami. Zmianami, które z jednej strony mogą stanowić wyzwanie, a z drugiej- być szansą na rozwój. Dyskusja podczas kongresu dotyczyć będzie właśnie tych zmian. Ponadto, dla nas i dla innych przedstawicieli sektorów retail, najważniejszymi zagadnieniami będą:
Transformacja cyfrowa,
Ujednolicenie kanałów sprzedaży (tradycyjne oraz e-commerce),
Omnichannel,
Consumer experience
Wyzwania stojące przed sektorem handlu.
Oprócz tego, kongres jest też dobrą okazją do wejścia w świat ‘dużego handlu’ dla małych przedsiębiorstw, które poszukują rozwiązań dotychczas dostępnych tylko dla największych graczy.
Jak było na poprzedniej edycji:
Szczegóły dotyczące programu konferencji, prelegentów oraz możliwości zapisu, podane są na stronie: https://www.kongresrynkufmcg.pl/
Comments